Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 -- My Life is Hard..... A life as a leader--

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Haribo

Haribo


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 03-05-12

Informatie
Naam & bijnaam: Haribo, dúh!
Favoriete schrijfstijl: Dieren
Titel beste zelfgeschreven verhaal: --My life is hard... A life as a leader--

-- My Life is Hard..... A life as a leader-- Empty
BerichtOnderwerp: -- My Life is Hard..... A life as a leader--   -- My Life is Hard..... A life as a leader-- Emptydo mei 03, 2012 1:59 am

INLEIDING:
Dit verhaal gaat over een Leader van een kudde wilde paarden, The Stars. De hoofdpersoon of in iedergeval paard zit in een groot dilemma. Ze is verliefd op de Leader van The Suns, Snowflake. Beleef het vanaf het begin, Het begin met haar als veulen tot de Leader van The Stars.




INHOUD:
1; A Birth that you never forgot
2; A mentor? Great!
3; First training with a fight.
4; Yeez! Wolves!
5; Wait....He choose me?
6; My first Job as The Chosen One
7; Nooo! Stay with us!
8; The First day Without Runstar
9; The first meeting
10; But i love you....
Terug naar boven Ga naar beneden
Haribo

Haribo


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 03-05-12

Informatie
Naam & bijnaam: Haribo, dúh!
Favoriete schrijfstijl: Dieren
Titel beste zelfgeschreven verhaal: --My life is hard... A life as a leader--

-- My Life is Hard..... A life as a leader-- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -- My Life is Hard..... A life as a leader--   -- My Life is Hard..... A life as a leader-- Emptydo mei 03, 2012 2:54 am

PERSONEN IN DIT TOPIC:
The Stars;
Leader; Runstar
The Chosen One; Finest
Healer; ?????
Mom; Ragonized
Stallion; Race
Foals; Star
1; A Birth that you never forgot
De zweet stond haar op het hoofd. Ze hinnikte hard uit pijn. Pijnscheuten schoten in haar maag. Weer hinnikte ze pijnlijk. Ze liet zich vallen op het hoge gras. Ze snoof hard. Weer kwam er een pijnscheut in haar maag. Ze hinnekte nog harder. Ze hoorde hoe voetstappen dichterbij kwamen en een neus tegen de hare werd gelegd. ''Stil maar, Ik ben bij je.'' zei hij tegen haar, Het was de Stallion Race. ''Dit word ons veulen.... Ons prachtige veulen.'' zei hij tegen de merrie, Ragonized. Ze snapte het nog niet. Het werd haar eerste veulen. Ze raakte in paniek. Wat gebeurde er nou. ''Stil maar schat... Je krijgt ons veulen.'' zei hij zacht en de merrie begon het te begrijpen. Toen de volgende pijnscheut kwam begon ze te persen. De voorbenen van het veulentje waren nu een stukje te zien. Ze hijgde even en had nu een rustig moment voor haarzelf. Ze voelde de volgende pijnscheut en begon weer te persen. Nu was ook het hoofdje te zien. De merrie keek er niet naar en concentreerde zich op de volgende pijnscheut, die er zo aanzal komen. Ze voelde de pijnscheut weer en begon weer te persen. Na een uur vol puffen en persen was het veulentje geboren. Zo trots als ze was op het veulentje. Het was een merrie, een pikzwarte merrie met een ster op haar hoofd. ''Star.'' zei ze zacht en duwde haar neus tegen de kleine neus van het veulen.

Ik opende langzaam mijn ogen. Het beeld was eerst wazig maar bgon steeds helderder te worden. ''M-m-mamma?'' zei ik. De merrie knikte. ''Welkom op de Werled Star.'' zei ze. ''Heet ik star mamma?'' vroeg ik nieuwsgierig. ''Ja.'' zei ze en stond op nadat ze me had schoon gelikt. Ik probeerde optestaan maar viel gelijk weer om. Mijn moeder duwde bemoedigend haar neus onder mijn buik, als teken dat ik moest opstaan. Ik stond rustig op. Mijn benen waren lang en wiebelig, Toch kreeg ik ze onder controle. Ik wou gaan lopen maar na een paar stappen struikelde ik weer over mijn benen. Mijn moeder lachte vrolijk. Ik keek haar raar aan. ik viel en zij moest lachen? Ik probeerde het nog een keer en na 5 minuten kon ik het, ik kon lopen en rennen. Ik maakte vrolijke sprongen en besefte dat ik moe en hongerig was. Ik rende weer terug naar mijn vader en moeder. Ragonized en Race. Ik duwde mijn neus tegen die van mijn vader. Ik zocht naar de uier van mijn moeder, Toen ik die gevonden had voelde ik de warme melk naar binnen glijden. Toen ik uiteindelijk uitgedronken was plofte ik neer op het hoge gras, Mijn moeder kwam bij me liggen en legde beschermend haar hoofd over mijn nek neer. Mijn vader ging op de uitkijk staan. ''Er zal niemand bij jullie in de buurt komen.'' zei hij kalm. Ik deed mijn ogen dicht en het werd zwart voor mijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Haribo

Haribo


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 03-05-12

Informatie
Naam & bijnaam: Haribo, dúh!
Favoriete schrijfstijl: Dieren
Titel beste zelfgeschreven verhaal: --My life is hard... A life as a leader--

-- My Life is Hard..... A life as a leader-- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -- My Life is Hard..... A life as a leader--   -- My Life is Hard..... A life as a leader-- Emptywo mei 23, 2012 8:30 am

Paarden in dit topic;
The Stars;
Leader; Runstar
The Chosen One; Finest
Healer; Leafwind
Mare's; Ragonized, Lightning
Stallions; Race, Finding
Mare Foals; Star, Great
Stallion Foals; Rare, Fine
Hoofdstuk 2; A mentor? Great!
Ondertussen was de kleine merrie opgegroeid tot een oudere merrie van 1 jaar en 6 maanden. ik had respect voor mijn Leader, Runstar. ik kon goed opschieten met de merrie. Meestal was ik bij haar om verhalen te luisteren van de gevechten van de kuddes. ik hoorde ook hoe oud je voor iets moest zijn enzovoorts. ik hield de dagen niet in de gaten. ik was rustig aan het grazen toen ik Runstar hoorde; ''Alle kuddepaarden verzamelen voor een kuddeceremonie!'' galmde haar stem en ik rende op haar af. Haar moeder galopeerde naast haar en remde mij af ''Niet te snel jij'' glimlachte ze. Ik snapte het niet, ik had dit nog nooit meegemaakt! ''Ik moet de nieuwe veulens tot Foals benoemen die een mentor krijgen.'' galmde de stem weer. ''Star, jij zult als mentor Lightning krijgen, Lightning zorg goed voor haar.'' zei ze. Mijn ogen werden groot en er schoot me iets te binnen. Ik was 1 jaar en 6 maanden. ''Ik zal het doen. '' zei een grote zwarte merrie. Ik merkte nog iets aan mezelf. iedere keer dat ik een plas inkeek was ik niet meer zwart maar wit. Mijn moeder vertelde dat dat hoorde maar die merrie was dus niet verhaart!Ik luisterde niet meer mee totdat ik mijn moeders naam hoorde. ''En Ragonized, ik heb vertrouwen in je, je moet goed voor Great zorgen.'' zei Runstar. ''Dat doe ik tot mijn dood.'' antwoorde mijn moeder. Ik keek haar verbaas daan en zag dat ze naar een Bruin veulentje liep. Toen ik weer vooruit keek zag ik mijn mentor, Lightning. ''Hallo!'' zei ik vrolijk tegen haar. Ze keek chagerijnig naar mij terug. ''Hallo kleine ondeugd.'' siste ze kwaad. Bang keek ik naar haar. ''Geintje.'' lachte ze naar me. Er verscheen een lachje op haar gezicht en ik voelde een lachje opkomen. ''Kom, laten we Het territorium verkennen.'' begon ze. Ik wou dat wel en wou net gaan zeggen.

--Nog niet af! --
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





-- My Life is Hard..... A life as a leader-- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -- My Life is Hard..... A life as a leader--   -- My Life is Hard..... A life as a leader-- Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
-- My Life is Hard..... A life as a leader--
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» My stupid life
» A pirates life for me!
» My life as a pirate -(Pirates of the Caribbean fanfic)-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Dierenverhalen :: De verhalen-
Ga naar: