Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dimensia, een onbekende droomwereld

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptywo mei 02, 2012 12:42 am

Kayce schreef:
Ik ben Kayce, en ik draag al heel m'n leven een geheim met me mee... Dimensia, het is een wereld, ergens, ergens tussen de wolken,... Helemaal van mij alleen....

Kayce draagt een bijzondere rode steen mee, de Steen van de fantasieën (ofwel Droomedelsteen), die al eeuwen in haar generatie gaat van moeder op dochter op 10-jarige leeftijd, waardoor ze in Dimensia raakt. Ze moet zwijgen over deze droomwereld, zodat ze niet gevangen word door de demonen die in Dimensia huizen...

Ik loop naar een verlaten steegje en leg de Droomedelsteen op het aarden landweggetje. Ik zeg: "Neem me mee op de reis van mijn fantasieën, neem me mee naar Dimensia." Ik raap de steen op en voel het kietelende gevoel in mijn buik als ik naar boven word gezogen, naar Dimensia, dat boven de wolken ligt. Ik land stevig op het marmeren wegje en zie mijn favoriete paard Dot staan. Dot is zo'n schatje! Ik spring op m'n paard en rijd naar mijn kasteel, waar Kati, mijn Dimensiavriendin al staat te wachten...


Laatst aangepast door TikaGirl op zo mei 06, 2012 8:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptyza mei 05, 2012 3:27 am

"Hallo, Kayce." "Hoi, Kati!" "Hoe gaat het?" "Goed, jij?" "Ook, hoor. Hé, ik heb koekjes gebakken, wil je er wat?" "Natuurlijk, Kati!" Ik ga mee naar binnen en ruik de geur van verbrande koekjes. "Euh, Kati, zeker dat je ze er op tijd hebt uitgehaald?" "O nee, ik ben ze er vergeten uithalen!" Kati rent naar de keuken en opent de oven, en meteen vult de keuken zich met rook. Kuchend gooit Kati de zwartgeblakerde koekjes in de vuilnisbak. "Gelukkig heb ik er nog enkele van gister," zegt Kati terwijl ze een lichtroze schaal gevuld met goudgele koekjes uit de kast haalt. Ik pak er een en neem een hap. "Heerlijk, Kati." zeg ik met m'n mond vol koek. "Dankje," zegt Kati. Kati was zo lief, maar niet liever dan mijn bff in de echte wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptyzo mei 06, 2012 8:40 am

M'n bff in de echte wereld is Kelsi. Kelsi weet nog niks van Dimensia, maar dat mag ook niet. Als ik iemand anders vertel van Dimensia, gebeurt er iets met mij en die 'iemand'... Maar het is zo verschrikkelijk om geheimen achter te houden voor Kelsi. We vertellen alles aan elkaar, maar Dimensia houd ik altijd achter. Ik wil niet dat ons iets overkomt, en dan vooral wil ik Kelsi beschermen. Ze is zo lief, er mag haar niks gebeuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptydi mei 08, 2012 9:26 am

Kati zegt: "Hé, waar denk je aan?" Als ik iemand in Dimensia over de echte wereld vertel, ga ik er zelf aan... "Niks," zeg ik. "Nou ik denk dat ik maar eens ga," zeg ik tegen Kati. "Tot ziens," antwoordt ze. Ik keer terug en stap van het trapje aan de rand van Dimensia, zodat ik weer in de normale wereld beland. Oh, het is 2 uur: tijd om naar Kelsi te gaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptyza mei 12, 2012 9:08 am

Ik loop snel naar Kelsi en kom 10 minuten te laat aan. Kelsi lacht: "Waar heb jij gezeten?" Zeg niet Dimensia, zeg niet Dimensia... "Ik was de tijd uit het oog verloren." "Oké, het is je vergeven." Gelukkig kon ik me inhouden om Dimensia te zeggen. Het is zo MOEILIJK om de waarheid niet te zeggen! Een schuldgevoel. Echt hatelijk... Maar als er iets met Kelsi gebeurd, dan zou dat schuldgevoel nog groter zijn. Of dan zou ik het misschien zelf niet voelen... De demonen zijn niet de liefste. Niemand heeft kunnen doorvertellen wat ze meemaakten, omdat ze het nooit hebben kunnen navertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Emptydo mei 17, 2012 4:10 am

We gaan naar Kelsi's kamer. Ze vraagt me: "En, heb je al veel gedaan vandaag." "Nee, niet echt." Waarom kan ik de waarheid niet zeggen... Het voelt écht niet tof. "Jij?" vraag ik? "Nee, niet echt." Het blijft even stil. "Wat gaan we doen?" vraag ik. "Pfff, ik weet het niet. Hé, misschien kunnen we koekjes bakken!" "Oké! Heb je alles liggen?" "Ja, hoor. Mam bakt graag, maar ze laat meestal de koekjes in de oven aanbranden." "Haha, daarnet, toen ik in..." Ooh, nee. Dimensia, ging ik zeggen. "Heeft mam ook cakejes laten aanbranden in de oven." Liegen. Ik haat het. Ze leerden me om niet te liegen, maar fluisterend had mam eraan toegevoegd: "Behalve als het om Dimensia gaat." Zelf pap weet niets van Dimensia, het moet onder de meisjes van ons familie blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Dimensia, een onbekende droomwereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dimensia, een onbekende droomwereld   Dimensia, een onbekende droomwereld Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dimensia, een onbekende droomwereld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Fantasieverhalen :: De verhalen-
Ga naar: