Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aylinn ~ Just a tiny part of the world

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Aylinn ~ Just a tiny part of the world Empty
BerichtOnderwerp: Aylinn ~ Just a tiny part of the world   Aylinn ~ Just a tiny part of the world Emptydo sep 27, 2012 6:51 am

Proloog; this is my life, this is my story
Hi, ik ben Aylinn Sane. Leven is niet goed, leven is niet slecht maar ik maak het er beste van.
Mijn beste vriendinnen zijn Aubrey en Riley, al is Riley meer mijn beste vriendin. En stiekem vindt zijn Aubrey ook niet zo tof, maar ja.
Ik ben niet verliefd op Keith, al denkt Riley dat wel. Zal ik erin slagen om mezelf wijs te maken dat ik niet op hem verliefd ben, of herval ik voor de 100e keer?
En op school is er een vervelend kind, Niva, ze kan me niet af, weet niet waarom...
En ja, nu is het even tijd voor mijn leven. En als het je niet boeit? Stop dan met lezen. Dit dagboek is trouwens toch top secret.
XX,
Aylinn ~ Just a tiny part of the world 25r2rzq
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Aylinn ~ Just a tiny part of the world
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Reallifeverhalen :: De verhalen-
Ga naar: