Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wordt het ooit iets tussen ons?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 29-04-12

Informatie
Naam & bijnaam:
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: A Pirates life for me!

Wordt het ooit iets tussen ons? Empty
BerichtOnderwerp: Wordt het ooit iets tussen ons?   Wordt het ooit iets tussen ons? Emptywo sep 12, 2012 4:03 am

1ste schooldag. Het is mijn eerste dag op het O.L.V.O. college. Zenuwachtig gaf ik een kus aan mijn moeder. De auto ging net vertrekken. "Doegg!", riep ik naar haar. Moeder stak haar hand op en reed weg. Ik liep naar binnen en ging naar de speelplaats. Er was heel veel volk. Ook al was het enkel voor de 1ste graad. Schoorvoetend stond ik aan de zijkant toe te kijken. Een beetje verder stond een meisje met een klein gestalte. Ze had een loodzware rugzak op haar rug en glimlachte. Ik lachte wat geforceerd terug. "Ringgg!!", klonk de bel. "Oké! Welkom iedereen! Het tweede jaar gaat hier staan. Het eerste jaar gaat mee met meneer Perquy!", riep een leraar boven het tumult uit. De man die blijkbaar meneer Perquy heette zwaaide en riep: "Eerste jaar, kom!" Ik volgde net zoals alle eerste jaars hem door de gang. "Jullie krijgen allemaal een briefje met een kleur, jullie moeten het lokaal zoeken met het juiste kleur! Start!", riep meneer Perquy. Iedereen dromde rond hem heen om een briefje te pakken te krijgen. Ik kreeg een geel briefje en keek zoekend in het rond. Geen geel lokaal. Ik stapte de trap op en liep naar de eerste etage. Links was er nog een trap, rechts was er een lange gang. Ik liep de gang in. Een rood lokaal, groen, geel! Het gele lokaal! Aarzelend stapte ik naar binnen. Er stonden stoelen in een kring en verschillende jongens en meisjes keken mij nieuwsgierig aan. Ik liep met mijn briefje naar de leerkracht. "Wat is je naam?", vroeg ze vriendelijk. Ze was niet zo groot en had blond haar tot op haar schouders. "Willems, Elouise Willems", antwoordde ik. "Willems... Ah hier, Elouise Willems. Je mag op een stoel gaan zitten.", zei ze terwijl ze mijn naam aankruiste. Ik ging ergens aan het uiteinde zitten. Hier zat er niemand naast mij. Ik herkende het kleine meisje met haar rugzak. Ze zat een beetje verder naast een meisje met lang bruin haar en een vol froefroe. Ik keek naar mijn schoenen terwijl de klas langzaam maar zeker volstroomde. Uiteindelijk stond de leerkracht recht. "Ik ben dus Mevrouw Deconink. Jullie klas noemt 1Lc. Eerste Latijnse c. Ik ga een vel papier doorgeven waar je naam opstaat. De sticker met je naam erop kleef je op je t-shirt. Ze gaf het vel aan mij. Ik zocht naar de sticker met 'Elouise' erop. Ik vond het kleefde het op mijn trui. Ik gaf het vel aan een blonde jongen naast mij. Hij pakte een sticker waar er 'Arthur' opstond. Het stickervel ging door heel de klas. Naast Arthur zat Alban, dan Wouter, Thomas, Douwe, Charles, Tommy, Jaron, Emma, Charlotte, Jude, Shania, Judy, Luna, Camille, Helena, Mégane Gaël, Axelle, Zoé, Caro, Helena en Camille. Blijkbaar zitten er 2 Camilles en 2 Helena's in mijn klas. "Goed... Nu gaan we de banken op zijn plaats zetten, daarna mag je een plaats kiezen." Iedereen verschoof de banken per 2. Uiteindelijk zat ik op de eerste rij en Camille (de blonde) zat naast mij. Achter mij zat Tommy en naast hem zat Charles. Tommy droeg een bril en was een beetje kleiner dan ik. Hij had blond haar in een Justin Bieber kapsel. Charles was heel groot en had kort bruin haar en een zware stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wordt het ooit iets tussen ons?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Liefdesverhalen :: De verhalen-
Ga naar: