Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik ben het waard! ~ Reese

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Emptywo mei 16, 2012 7:26 am

Ik ben het waard! Reese voelt dat haar leven perfect is. En ze heeft het nog nooit mis gehad. Toch gebeurt er wel het een en het ander in het hippe L.A. !

Ik zit in een rieten stoel aan het zwembad in een citroengele bikini en een grote zonnebril van Chanel. Shanti ligt naast me in een hemelsblauwe bikini met limoengroene bandjes en kralen. Haar Dior-zonnebril past er perfect bij met de kleine smaragdjes aan de zijkant in precies dezelfde limoengroene kleur; op maat maken, voordeel van de elite in LA: je hoeft je niet te schamen voor zonnebrillen die je maar 1 keer zal dragen omdat ze bij die ene speciale bikini passen. Geen probleem, hier bij ons.
YSL doet het goed met die waterproof make-uplijn, die je kan dragen in het zwembad zonder panda-ogen of uitgelopen lipstick. Heerlijk voor als je na een frisse duik nog steeds die schitterende look kan bovenkomen. Ik stond best oké met die gitzwarte mascara en kohl, en mijn lippen hadden het zelfde kleur als de rijpe kersen die aan de bomen hingen te bengelen nu het zomer was.
Je kon gewoon even op je tenen staan (ook pumps met die 10 cm- hak en een plateauzool om U tegen te zeggen van Louboutin hielpen) en een lekker trosje uit de takken trekken om daarna de pit nonchalant in de tuin van de buren uit te spugen, voor wraak... Of voor fun.
Een plons en een gillende Shanti. Quinn stond bij het zwembad en had Shanti in het frisse water geduwd. Ik stond op om naar Shanti te kijken. Het duurde verrassend lang: Keith had hetzelfde gedaan. Keith is mijn vriendje, Quinn Shanti's vriendje. Spartelend lagen we in het heldere water van het ingebouwde zwembad met temperatuursensor die het water afstemde op het weer: bij warm weer was het water koud, bij koud weer werd het water warm. Heerlijk.
Ik trok aan Keiths been en hij viel in het water, verraste me door bij het bovenkomeb zijn armen om m'n middel te sluiten, onverwachts. Shanti keek naar me en dan naar Quinn, die de blik wel snapte: hij sprong in het water en klampte zich vast aan Shanti's nek.
19 zijn in L.A. betekent samenwonen met vrienden én je vriendje, of je hoort er niet bij. Natuurlijk wel in de juiste hippe villa met minstens 4 badkamers? Ik had er... 6. M'n ouders hadden me een reuzenvilla geschonken met 13 slaapkamers en 'maar" 6 badkamers, living, grote keuken,... Het was luxe maar bij de elite beschouwden we het als "normaal". Pas boven de 10 badkamers had je een groot huis... M'n villa was geen klein huisje.
Oké, de villa van Laetitia&Neil, Rose&Brand en Maige&Steph (die zichzelf "The Queens 'n Kings" noemden") had effectief 11 badkamers en wel 19 slaapkamers, maar hij was niet zo mooi ingericht en ontworpen als de villa van mij, Shanti, Keith en Quinn. Die had een prachtig ontwerp, ontworpen door een toparchictect, en meubels van alle designmeubellijnen die maar bestonden, terwijl Laetitia steevast blijft bij het ELLE decor van vorige zomer. Niet zo royaal als de naam die ze zichzelf gaven...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Emptywo mei 16, 2012 11:25 pm

Shanti's mobiel gaat af; Laetitia. Shanti is goede vriendinnen met Laetitia , maar ik kan haar écht niet af. Haar vriendje Neil is dan weer een van mijn beste vrienden, maar dat is bijzaak. Shanti springt uit het zwembad en neemt op. Ze zet de speaker aan? "Ha, Lae!" "Hallo, Shan." "Waarvoor bel je?" "Ik heb het uitgemaakt met Neil." "Echt?" "Ja! Het klikte niet meer." "Je daalt echt in de sociale ladder zonder vriendje die bij je woont, Lae." "Ik heb het ook uitgemaakt omdat Jared veel hotter is. En hij wil me!" "Oké, dan! Doei!" "Doei, Shan! 'k Zie je nog wel." "Ja, hoor! Dag Lae!" Ik krijg plots een sms'je van Neil:
Ik ben het waard! ~ Reese Berich10
Ik stuurde terug:
Ik ben het waard! ~ Reese Berich11

Ik zei: "Meiden, Neil komt hier wonen. We hebben toch voldoende plaats, niet?" "Tof!" riep Shanti. Ook Quinn en Keith waren blij: Neil was een coole gast en de beste vriend van Quinn en Keith.


Laatst aangepast door TikaGirl op zo jul 22, 2012 9:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Emptydo mei 17, 2012 4:03 am

Neil kwam aanrijden in zijn Cadillac. Hij droeg een cool hemd met bloemen en een bermuda. Hij had een paar dikke zakken, die hij op de grond smeet. Hij parkeerde z'n Cadillac in een van de garages en liep terug. Hij riep naar ons: "Zo, Quinn, Keith, Shanti en Reese! Hallo! Jullie weten dat ik hier kom wonen?" Iedereen knikte instemmend. We hielpen hem met zijn spullen naar boven brengen. Ik wees hem een badkamer aan. Onze slaapkamers waren allemaal op een rij: eerst ik en Keith, dan Shanti en Quinn, en daarnaast dus Neil. We keren terug naar buiten; Neil blijft nog even boven. Enkele minuten later komt hij terug in een zwemshort van O'Neill, zijn favoriete merk; zijn naam staat er dan ook ongeveer in. Neil word woedend als iemand Neil met 2 l'en schrijft.
Er stopt een auto aan mijn villa. Ik herken de lichtblauwe cabrio: het is mijn tweelingzusje Raise. Reese en Raise: we worden heeeeeel veel omgewisseld, daarom heeft Raise haar haren rood gekleurd. De mijne zijn nog steeds hun natuurlijke kleur, blond. Raise schreeuwt: "Hey, mensjes!" Ze stapt uit de auto. "Yo, Raise!" roept Shanti. Ik vraag: "Waarom kom je? Niet dat ik het erg vind hoor, maar ja, je snapt me wel." "Ja hoor, Reese. Wel, ik kom omdat je over 2 weken jarig bent, en ik vertrek morgen op wereldreis, dus... Ik kom je een vrolijke vroege verjaardag wensen." Oh ja, dat was ook waar: over precies 2 weken word ik 20, als tweede van het groepje: Keith verjaart in de lente, ik in de zomer, Shanti in de herfst en Quinn in de winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Emptyvr mei 25, 2012 4:40 am

Neil verjaarde een dag na me, dus dat werd meestal een gemengde fuif die van 9 uur 's avonds tot ergens in de ochtend erna duurde: een dubbele fuif, die van mij en Neil Smile Maar meestal hield Neil de avond op zijn verjaardag ook een fuif, maar zijn verjaardag werd ook gevierd op mijn fuifje. 2 fuiven na elkaar: je hoorde mij niet klagen, haha. Die fuiven waren altijd dikke lol, maar Shanti's fuif was minder omdat Laetitia er ook altijd is en dan met een of andere dure cocktail in haar hand ongegeneerd met andere jongens flirt: single of bezet: het maakt haar niet uit. Maar toen ze met Keith flirtte, was het menens...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Emptyvr mei 25, 2012 10:44 pm

Ik zag haar hoe ze bezig was, met Keith. Ik ging naar haar toe. Ik zei: "Laetitia, ik weet niet of je genoeg hersens hebt om te weten dat dit mijn vriendje is." "Ik ben even bezig, who-ever je bent, dus laat me met rust." Ze stond aan het zwembad en ik kon niet anders dan haar met een geweldige klap in het zwembad te gooien. Een echte klap. "Als je nog een vinger durft uit te steken naar Keith, doe ik het dubbel zo hard!" had ik geschreeuwd, en toen was ik met Keith aan mijn arm weggelopen naar de bar.
Het was nog 2 weken, maar ik begon al te organiseren. Ik werd 20 en dat ik meestal een heel groot feest. Ik was niet uitgenodigd op Laetitia's feest, maar Shanti vertelde uitgebreid over het grote buffet, de gigantische bar,... Ik ga haar overtreffen, zoveel is zeker.
De gastenlijst ging lang zijn, maar zonder Laetitia en haar bende. We gaan de sjiekste cocktails drinken en de duurste barbeque ooit. 20 worden... In LA is het geen verjaardag, het is een competitie van wie het beste feest geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Ik ben het waard! ~ Reese Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben het waard! ~ Reese   Ik ben het waard! ~ Reese Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben het waard! ~ Reese
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Reallifeverhalen :: De verhalen-
Ga naar: