Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Claire - living the dream

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Claire - living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Claire - living the dream   Claire - living the dream Emptyzo mei 13, 2012 8:41 am

Claire heeft een droomleven. Ze heeft alles wat haar hartje begeert. Maar... blijft dat wel zo, nu haar ouders scheiden en ze een verschrikkelijke stiefmoeder heeft?

[Open voor mij en Rainbowdash om te reageren]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Claire - living the dream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Claire - living the dream   Claire - living the dream Emptyzo mei 13, 2012 9:01 am

Ik zat genietend in de strandstoel: mijn lange bruine benen in het zon, nippend van een lichtgroen drankje. Mijn leven was heerlijk: ik kon drinken wat ik wil, schoenen vlogen speciaal voor mij van Spanje naar hier, ik kreeg alles wat ik wou: Gucci, Dior, Chanel, Versace,... Merkkleren aan de lopende band. Heerlijk, toch? Ik woonde in een groot wit huis met enkele badkamers en grote slaapkamers, in retrostijl ingericht met de nieuwste meubels van Elle Decor en andere grote ontwerpers. Perfect is het enige wat je kan zeggen... Dat dacht ik de 16 geweldige jaren van mijn leven. Maar de jaren daarna, waren minder oké...
Mijn ouders begonnen ruzie te maken. Papa was volgens mama iets te ver gegaan na een feestje in L.A., hij ontkende, en ze zaten de verschrikkelijkste verwijten naar elkaars hoofd te gooien. Om gek van te worden. Daar ging mijn droomleven. Maar nog toen ze me zeiden dat ze gingen scheiden... Ik was kapot van verdriet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Claire - living the dream
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Reallifeverhalen :: De verhalen-
Ga naar: