Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gossips! Missy Gossips roddelblog

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Gossips! Missy Gossips roddelblog Empty
BerichtOnderwerp: Gossips! Missy Gossips roddelblog   Gossips! Missy Gossips roddelblog Emptyzo mei 13, 2012 7:25 am

THE GOSSIP BLOG by Missy Gossip
Namen en plaatsen zijn afgekort voor de privacy en mijn veiligheid ;-)

Hallo, lezers! Ik ben er weer met sappige roddels voor jullie!
Ik heb gehoord dat E en J samen zijn, wat S liefdesverdriet opleverd... Maar nu probeert S J jaloers te maken met A, terwijl S eigenlijk een bloedhekel heeft aan A...
T en D samen in het park, duidelijk verliefd, met L die achter de struiken zit te gluren naar het koppel.
En natuurlijk V die moederziel alleen zit; kijkend naar J en Q die samen lol maken en spullen kopen die V zelf niet kan betalen...
JULLIE MAILTJES
Gossip Lovaah stuurt:
Ik heb gehoord dat V probeert aan te pappen met M...
Missy Gossips antwoord:
Spannend, spannend! Ik houd je op de hoogte!
Spidergirl stuurt:
Ik denk dat S wel verliefd is op A, want anders zou het er nep uitzien. Ik heb ze zelf kussend betrapt in Street Twenty...
Missy Gossips antwoord:
Kussend? Hmmm, het zou kunnen dat je gelijk hebt...Ik stuur er iemand op uit en houd je op de hoogte.

Je weet dat je niet zonder m'n roddels kan! Xx, Missy Gossips


Emma en Jeffrey zitten samen op een bankje. Geïrritteerd zit Shawney ernaast. Wat mist ze Jeffrey... Hij heeft het uitgemaakt met haar voor Emma. Maar Shawney is niet het type dat uren zit te huilen om haar ex-vriendjes, nee. Ze maakt ze jaloers. Dus heeft ze nu verkering met Anthony. Shawney haat Anthony, maar het is de enige knappe macho van NYC. Ze moest voor Anthony kiezen als ze niet wou eindigen met een loser, zoals Gregory. Anthony was de enige keuze, maar ze haatte hem ook... Dus moest ze maar liegen en acteren.

Tina en Danny zitten een kilometertje verder romantisch op een bankje. Slijm, slijm. Ze scheppen op over hun relatie en dat is wat Liz haat. Ze zit het stelletje te begluren tussen een rozenstruikje. Liz neemt foto's van het stel die kust en knuffelt alsof er geen wereld rondom hen is. Wat aanstellers...


Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Gossips! Missy Gossips roddelblog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gossips! Missy Gossips roddelblog   Gossips! Missy Gossips roddelblog Emptyma mei 14, 2012 7:56 am

Liz valt achetruit, recht op een dun twijgje dat breekt. Tina zit in het verlaten deel en het geluid is zeer duidelijk te horen. Tina wijst naar de struik en zegt: "Ik hoorde iets, kijk je even, Danny?" Liz vloekt en glijd weg, een eindje achter de struik. "Niets, honingbijtje van me!" Om te kotsen, vind Liz.

Vanessa zit moederziel alleen op een bankje begroeid met mossen. Alle anderen hebben zoveel fun. En Vanessa... Niets. Geen schouder om te huilen, oor om te luisteren,... Vanessa is helemaal alleen. Ze moet staren op Jenny en Quinn die samen lol maken. Zonder haar. Jenny heeft Vanessa laten vallen nadat ze een relatie kreeg met Quinn, een knappe vijfdeklasser. Veel te hoog gegrepen voor Jenny, die zelf in de derde zit. Hij is veel te oud voor haar. Het stoort Vanessa. Maar ze zien er echt verliefd uit... Vanessa schuift de gedachte weg. Nee, daar wou ze niet aan denken. Plots kwam Matt voorbij, de beste vriend van Quinn... Knap, even oud als Vanessa en single...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Gossips! Missy Gossips roddelblog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Overige verhalen :: De verhalen-
Ga naar: