Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beste vrienden, toch, Evy?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Beste vrienden, toch, Evy? Empty
BerichtOnderwerp: Beste vrienden, toch, Evy?   Beste vrienden, toch, Evy? Emptyza mei 05, 2012 2:25 am

Evy is 14 en smoorverliefd op haar beste vriend Joë, maar Joë ziet Evy enkel als een vriendin...

De ene word verliefd op iemand van het internet, de ander op iemand van vakantie, de ander op iemand van school, maar ik... Ik word verliefd op mijn beste vriend. Dat hoort Ilisa, mijn beste vriendin, wel vaker... Het is ook zo. Ilisa is nu tot over haar oren verliefd op Jeffrey. Ik op mijn beste vriend, Joë...Dat was een heus probleem, want hij zag me slechts als een vriendin... Niet als vriendinnetje. Dat veranderde misschien wel, als hij m'n nieuwe look zag: mijn look was na de zomervakantie volledig omgeslaan. Het 1e middelbaar had ik lang bruinblond haar, maar toen ik Joë had horen zeggen dat hij kort haar niet mis vond, had ik tijdens de zomer de schaar in mijn lokken gezet. Met mijn korte bob zou Joë mischien meer in me zien.
Het was de 1e schooldag van het 3e middelbaar. Ik ging er een spetterende start van maken... Mijn bob stond alle kanten uit toen ik uit m'n bed kroop en aan de ontbijttafel ging zitten. Ik legde een dun sneetje kaas op mijn boterham, zonder vet, want Joë had niet echt een zwak voor 'dikkerdjes'. Toen snelde ik naar de badkamer waar ik mijn nieuwe make-updoos indook en er een mooie basic look mee maakte. Een laagje fond-de-teint, mascara, nude lipgloss en lichtroze blos, dat was wel genoeg. Ik koos mijn splinternieuw rood-witte bloesje en een leuke witte broek met wat scheuren, gecombineerd met mijn favoriete, oude gympen... Hmm, voor de spetterende start zou iets anders meer geschikt zijn. Ik nam dus mijn rode pumps. Verleidelijke benen in 1, 2, 3... Joë kon niet naast me kijken, nu.
Ik stond voor mijn spiegel en keek naar mijn reflectie. De combinatie zag er heerlijk uit. "Raawtch," deed ik naar mezelf. Als Joë me nu maar zou zien en m'n look hot vinden...
Zelfverzekerd met een zwart leren jack aan liep ik naar de schoolpoort. De lokken van mijn bob glansden. Ik was klaar om Joë van mij te maken, en aan m'n look te zien, zou dat best lukken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Beste vrienden, toch, Evy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste vrienden, toch, Evy?   Beste vrienden, toch, Evy? Emptyzo mei 06, 2012 1:37 am

Joë kwam aanlopen. "Ha, Evy! Hoe gaat het?" "Goh, goed, en jij?" "Ook, alleen staat niemand met plezier op na 2 maanden vakantie, hè." "Sja, da's waar, he." "Waarom zegt hij niets over mijn look? Ilisa komt net aan. "Hey, Evy! Hoe gaat het?" "Goed, jij?" "Ook. Nieuwe look Evy?" "Ja." "Ha, mooi!" "Oh, ik had het nog niet opgemerkt. Ja, wel mooi." Wow. Ik zie er zo... Goed uit, en hij merkt het pas op aks Ilisa het zegt? Oh... Maar in ieder geval, hij heeft het gezien!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Beste vrienden, toch, Evy?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Liefdesverhalen :: De verhalen-
Ga naar: