Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
xSugarbaby
Admin
xSugarbaby

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 03-05-12

Informatie
Naam & bijnaam:
Favoriete schrijfstijl: Heb ik niet
Titel beste zelfgeschreven verhaal:

Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Empty
BerichtOnderwerp: Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...   Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Emptyvr mei 04, 2012 8:36 pm

Juist, dit verhaal is er deels voor om mijn gevoelens uit te schrijven. Het word een soort dagboek iets. Ik zal binnekort het eerste stukje plaatsen.

P R O L O G U E:
Terug naar boven Ga naar beneden
xSugarbaby
Admin
xSugarbaby

Informatie
Naam & bijnaam:

Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...   Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Emptyvr mei 04, 2012 9:47 pm

Meap, proloog staat er.
xSugarbaby
Admin
xSugarbaby

Informatie
Naam & bijnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...   Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Emptyvr mei 04, 2012 11:28 pm

Sorry guys,
Het verdergaan kan heel langzaam gaan,
Aangezien ik erg emotioneel word als k dit zo schrijf...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...   Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony... Empty

Even on and on, i continue circling with nothing but my hate, in a carrousel of agony...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Reallifeverhalen :: De verhalen-
Ga naar: