Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 It was all a ly

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

It was all a ly Empty
BerichtOnderwerp: It was all a ly   It was all a ly Emptyvr mei 04, 2012 4:25 am

Hoe verschrikkelijk moet het zijn om te weten dat je niet bij je echte ouders woont, maar dat zij je op je leeftijd van 1 week ook in een doos op straat hadden achtergelaten, en dat je nu woont bij degenen die je hadden opgeraapt in de stormnacht?

PROLOOG
Het was een stormige nacht. Het meisje was een week oud, maar haar ouders wouden haar niet. Ze hadden haar in doeken gewikkeld en in een kartonnen doos gelegd, in het park, achter een bessenstruik. Toen renden ze weg, door de regen, weg van hun dochter...
Een dag later, om 6 uur, scheen de zon zachtjes door de ochtendwolken. Joyce en Thom maakten hun vroege wandeling in het park van hun stad, toen ze werden afgeleid door luid gehuil van een jonge baby, dat van achter de bessenstruik kwam. Joyce liep er zachtjes naartoe. Ze zag een kartonnen doos staan, waarin een baby lag, van amper een jaar oud, en een blaadje erbij:
It was all a ly Papier10

Joyce nam het meisje in haar armen, en Thom kwam erbij. "Zouden we haar houden? Ze heeft nog geen naam..." vroeg Joyce. Thom zei: "Natuurlijk, schat.." "Wat denk je van Kayleen, als naam?". Thom zei: "Wij verwelkomen: Kayleen..."

HOOFDSTUK 1

"Maaaaaam? Paaaaaaaaaaap? Ben thuis!" Moe en uitgeteld kwam ik thuis. Eerste echte schooldag in het middelbaar, met lessen, was zo vermoeiend. Mevrouw Van Uyve en meneer Caets, een koppel die lesgeeft, deden zo raar... Pff, ik weet niet waarom. Ik ben gewoon Kayleen, zij zijn gewoon Mevrouw Van Uyve en meneer Caets. Denk ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

It was all a ly Empty
BerichtOnderwerp: Re: It was all a ly   It was all a ly Emptyza mei 05, 2012 3:21 am

Joyce, mijn moeder roept: "Ha, schat! Hoe was het?" "Nou, het was vermoeiend, maar wel tof. Kati, mijn bff, zit bij mij in dezelfde klas, dat maakt alle lessen leuk!" "Ha, da's tof, hè schat?" "Ja." "En moet je nog huiswerk maken?" "Pfff, ja, een taak over mezelf, voor godsdienst." "Ah, oké." "Heb je nog foto's van me toen ik klein was, uit het ziekenhuis?" "Goh, nee, niet echt. Ze zijn verloren gegaan." "Oké, dan. Heb je wel nog foto's van me van vroeger?" "Ja, hoor, ik geef ze je even." We stappen naar de living , waar ze een perzikkleurige doos tevoorschijn haalt. "Kies er maar een paar," zegt ze. "Oké!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

It was all a ly Empty
BerichtOnderwerp: Re: It was all a ly   It was all a ly Emptydi mei 08, 2012 9:37 am

Ik neem wat oude foto's en ga weer naar boven. Ik kleef ze in een leuke collage. Plots verschijnt er een foto van een baby in een doos, die helemaal natgeregend is, waar een blaadje inligt. De tekst is niet meer te ontcijferen. Wat vreemd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

It was all a ly Empty
BerichtOnderwerp: Re: It was all a ly   It was all a ly Emptyza mei 12, 2012 9:10 am

De regen liep over het mollige gezicht met korte donzige haren. Het leek alsof ze huilde, de regendruppels liepen onder haar ogen door en maakten ze doos en haar kleding helemaal nat. Ik gooide de foto weg. Maar even later griste ik hem er weer uit en gooide hem in mijn lade. Ik ging er nog even naar kijken, maar eerst de collage. ... Zo, de collage was af. Ik liet de foto nog even zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It was all a ly Empty
BerichtOnderwerp: Re: It was all a ly   It was all a ly Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It was all a ly
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Reallifeverhalen :: De verhalen-
Ga naar: