Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waarom jij...?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 29-04-12

Informatie
Naam & bijnaam:
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: A Pirates life for me!

Waarom jij...? Empty
BerichtOnderwerp: Waarom jij...?   Waarom jij...? Emptydo mei 03, 2012 5:56 am

Het zonlicht scheen in de ogen van Kate. Het meisje hield verschrikt haar handen voor haar ogen en riep boos:"Maahaam!!" "Het is je eerste schooldag lieverd! Ga douchen en kom ontbijten!" Haar moeder beende weer de kamer uit. Kate zuchtte en stapte blindelings uit haar bed en sloot de gordijnen. Ze deed haar ogen open en stapte naar de badkamer. KRAK! Kate keek verschrikt naar de vloer. Onder haar voet lag een winkelkaart. "Kijk nou wat je doet, trut!", riep haar oudere broer. Boos kwam hij op haar af en Kate deinsde verschrikt achteruit. "Sorry het was niet..." Haar broer bliksemde met zijn ogen naar haar. Hij pakte zijn gebroken kaart, liep naar zijn kamer en liet de deur keihard in het slot vallen. Kate zuchtte en liep naar de douche. Ze sloot de doucekap en zette de kraan open. Het warme water stroomde over haar rug en ze tintelde vanbinnen. Wat deed die douche deugd! Het was vandaag de eerste schooldag op haar nieuwe school. Kate was wat zenuwachtig. Een nieuwe school, nieuwe klasgenoten, nieuwe leerkrachten. Kate zat in het 2 de middelbaar. Sinds vandaag toch. Kate pakte de shampoo en zeepte haar lange zwarte haren in. Ze keek in de douche spiegel en zag haar groene ogen. Ze was speciaal. En dat wist ze. Haar groene ogen en ravenzwarte haren had ze van haar moeder. Haar broer had blond haar en blauwe ogen. Net zoals haar vader. Kate stapte uit de douche en pakte haar handdoek. Snel droogde ze zich af. Ze ging aan de ontbijttafel zitten en werd begroet door haar moeder. Haar vader was al gaan werken en haar broer had een vrije dag en hij zag natuurlijk op zijn kamer. Ze pakte de hagelslag van de tafel en strooide ze kwistig op haar boterham. "Niet te veel schatje!" Kate negeerde de reactie van haar moeder. Ze nam een hap van de boterham. Even later was haar boterham op en ze liep weer naar boven. Ze gooide haar kleerkast open en zocht haar kleren uit. Ze koos voor een donkerrood t-shirt met een lange jeans en all-stars. Ze liet haar haar los hangen en legde haar schuine pony goed. Tevreden nam ze haar schooltas op en liep naar de keuken. Ze gaf haar moeder een zoen en riep: "Byee! Ik ga naar school!""Veel plezier, liefje!", riep haar moeder. Maar Kate had al de voordeur gesloten. Ze liep met grote passen naar de garage en pakte haar fiets. Liefdevol keek ze naar haar doodshoofd bandje die om haar pols zat. Ze was een grote fan van Pirates of the Caribbean en dus had ze er een bandje van. De diamanten doodshoofden schitterden in het zonlicht. Ze duwde haar fiets uit de garage en fietste naar school...

Volgende keer: Waarom jij...? Deel 2!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 29-04-12

Informatie
Naam & bijnaam:
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: A Pirates life for me!

Waarom jij...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waarom jij...?   Waarom jij...? Emptyza mei 05, 2012 6:58 am

Deel 2: Waarom jij...?

Met 1 hand aan het stuur fietste Kate naar school. Ze wou persé dat haar moeder haar niet ging brengen naar haar nieuwe school. Ze zou zich enkel schamen. Kate zag in de verte een gebouw opdoemen. Snel fietste ze er naartoe. "Even kijken... Onze Lieve Vrouwe College... Ja dat klopt!", zei Kate hardop. Ze sprong van haar fiets en opende de grote toegangspoort. Nieuwsgierig keek ze over de speelplaats heen. Maar, die was verlaten! "Ow, Shit!", riep Kate uit. De lessen waren al begonnen! "Wat een start!" Ze was net nieuw en ze was al te laat. Ze vond de fietsenstalling en zette haar fiets naast een grote, zwarte mountainbike. "Wat een opscheppersfiets...", mompelde Kate. Ze rende het grote schoolplein op en negeerde de verwonderde blikken achter de ramen. Kate opende de eerste beste deur en kwam in de administratie kamer terecht. Ze meldde zich bij de balie en kreeg klaslokaal nummer 14. Het was op de bovenverdieping. Kate bedankte de vrouw en haastte zich de trap op. Nummer 10, 11, 12, 13... Eindelijk! Nummer 14! Bedeesd klopte Kate op de deur en toen ze: "Ja?!" hoorde stapte ze het lokaal binnen. Een man in een net pak vroeg: "Bent u Kate Newton?" Kate knikte en de man wees een plaats aan. Met rode wangen ging ze er zitten. Naast haar zat een vriendelijk meisje met blonde haren. Ze glimlachte en spelde geluidsloos: Chantal. Kate glimlachte terug. De leraar legde uit waarover de les ging en ze haalde snel haar geschiedenis boek uit. Ze zuchtte en sloeg de juiste pagina open...

Het blonde meisje liep naar haar toe en riep: "Hoi! Ik ben Chantal Tylers! Jij bent zeker Kate? De nieuwe?" Kate draaide haar hoofd en knikte. "Leuke naam!", antwoordde Kate. Ze liet haar ogen ronddwalen over het pleintje en haar ogen rustten op een knappe jongen met kort blond haar en groene ogen. Kate was meteen smoorverliefd op hem. Hoe hij lachte, hoe hij praatte... Chantal zag dat ze keek en fluisterde: "O! Dat is Jason! Knapperd hé?! Wij hebben verkering!" Kate's hart brak in duizend stukjes. Haar droomprins had al een prinses gevonden. Chantal glimlachte en zwaaide naar Jason. Jason merkte haar op lachte breed en kwam op haar af. Chantal bloosde en tuitte haar lippen. Jason kuste haar en draaide dan zijn hoofd in mijn richting. "Hé! Ben jij Kate Newton? Ik zit een jaar hoger. Maar Chantal had me een sms'je gestuurd onder de les!" Chantal lachte en zei:"Nou ja! Mijn liefie mocht toch wel weten hoe mijn nieuwe vriendin heet?!" Kate lachte wat ongemakkelijk en droomde dat zij in de plaats van Chantal zoende met Jason...

Volgende keer: Waarom jij...? Deel 3!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waarom jij...?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Liefdesverhalen :: De verhalen-
Ga naar: