Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Monsterhigh, school voor monsters

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Monsterhigh, school voor monsters Empty
BerichtOnderwerp: Monsterhigh, school voor monsters   Monsterhigh, school voor monsters Emptyzo apr 15, 2012 8:34 am

Verhaal in stukjes
Vampieren, geesten en tovenaars: je zag ze hier wel. Maar niet enkel daar, ook in het Milton Winkelcentrum, waar ze zowel in het normale deel als in het deel voor monsters, dat maar een legende was maar wel degelijk bestond.

Amélie♥ Seen from vampire-eyes
Ik kwam binnen in de zaal voor de cheerleaderrepetitie. Ik vroeg: "Mag ik iets doen?" Ik maak een acherwaartse salto, waarna ik behendig weer op m'n handen land en weer in de lucht vlieg. Ik land op Emma's tafel, glimlach even en spring weer naar beneden. Deze gekke stunts zijn doodsimpel voor me: ik heb supersterke krachten, ik ben een vampier. Jul loopt naar Jenniffer en Emma en zegt: "Wauw, dat was geweldig. Heb je dat gezien, Jen?"
Jenniffer♥Seen from vampire-eyes
"Tuurlijk heb ik dat gezien, Jul, ik ben hier toch? Wel, euh, wat was je naam nu ook al weer?" Ik kijk naar het meisje, die zegt: "Ik ben Amélie Von Duff.... Ben ik in het team?" "Zeker," zeg ik.

Deel 2 binnenkort!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Monsterhigh, school voor monsters Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monsterhigh, school voor monsters   Monsterhigh, school voor monsters Emptywo mei 02, 2012 12:39 am

Jul♥Seen from ghost-eyes
De geweldige stuntster lacht breed. Ze was er echt goed in. Vast een vampier... Die zijn ijzersterk en dan is het natuurlijk een fluitje van een cent om zo gekke trucs uit te voeren. Jen zegt: "Jul, misschien kan jij ook meedoen?" Emma lacht: "Ja, vanboven op de piramide, je weegt toch niets." "Nou, kan best..."
Amélie♥Seen from vampire-eyes
Ik stel voor: "Hé, misschien kunnen we gaan shoppen nu, ik wil nieuwe kleding." "Ja, oké!" roept Jen. Ik ren vliegensvlug naar de kamer om de tasjes. De gymzaal is leeg. "Hé, waar zijn ze nou?" zeg ik hardop. Ik ga naar de Milton Mall.
Jenniffer♥Seen from vampire-eyes
Met Jul en Emma ben ik al in het winkelcentrum. Jul ziet er diepongelukkig uit: alle mensen lopen dwars door haar. Verdrietig gaat ze op een bankje zitten. Ik loop op haar af en zeg: "Oh, Jul, wat rot voor je dat ze door je heen lopen." Jul snikt even en zegt: "Sja, het gaat wel. Waar is Amélie." "Daar," zeg ik als ik een snel lopend meisje zie. "Hallo," zegt ze. 't Is Amélie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Monsterhigh, school voor monsters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Monster High, een school voor monsters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Overige verhalen :: De verhalen-
Ga naar: