Onze Verhalen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Schrijf hier je eigen verhalen! Fantasieverhaal, reallifeverhaal, sprookje, dierenverhalen, humorverhalen, liefdesverhalen of overige verhalen... En je kan hier ook lekker chatten. Veel plezier!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Over het verhalen schrijven

Ga naar beneden 
AuteurBericht
TikaGirl
Admin
TikaGirl


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 14-04-12

Informatie
Naam & bijnaam: Talita / Tika
Favoriete schrijfstijl: Ik schrijf alles graag ^.^
Titel beste zelfgeschreven verhaal: Beste vrienden, toch Evy?

Over het verhalen schrijven Empty
BerichtOnderwerp: Over het verhalen schrijven   Over het verhalen schrijven Emptyza apr 14, 2012 11:58 pm

*Je mag het doen zoals je wil: meteen in 1 keer, of steeds in stukjes. Dat laatste is bijvoorbeeld zo:
BERICHT 1: Je weet dat alles perfect is als je kluis nooit leeg is, je huis gigantisch is, je populair bent, je dure etentjes kan krijgen,... Dat had ik. Dat laatste speelde zich net af, met mijn bff, Dorothy. Etentje voor m'n verjaardag in Le Lion.

BERICHT 2 "Claire, dit eten is geweldig." "Ja, Dorothy, het is hier inderdaad geweldig. Le Lion is een toprestaurant." "En ze zeggen dat de vis hier geweldig is." "Dat is geen leugen." "Hm, we maken het best niet te laat, als we morgen op tijd willen zijn als ze verkondigen waar het Last Year reisje naartoe gaat." "Parijs zou geweldig zijn. Ik wil nog 'ns naar Parijs, ik heb een nieuwe outfit nodig voor de universiteitsgesprekken. Potloodrokken, bloesjes, hakjes..." "Ik krijg er ook geen genoeg van...Hé, Claire, wist je dat ze beweren dat we misschien wel naar Parijs gaan, maar naar een grote boerderij." "Pff, het zal wel... Zo'n sjieke school regelt waardige uitstapjes."

BERICHT 3: De butler kwam aanlopen: "Wat mag het zijn?" Mijn moeder zei: "Ik zou graag een visschoteltje krijgen." Ik zei: "Een zalmslaatje, alsjeblief." En ten slotte zei Dorothy: "Kabeljauw met kroketjes en groenten, alsjeblief." "En om te drinken?" "3 glazen champagne."zei m'n moeder. Na even bracht de ober 2 borden met rozen en een gouden randje, en 1 porseleinen schoteltje. "Zalmslaatje?" "Voor mij, alstublief." "Kabeljauw met kroketten?" "Ik!" "En de visschotel voor mevrouw." Er kwam een 2e ober met 3 glazen, met steeltjes waar schitterende diamantjes in zaten. In het langwerpige glas zat prikkelende, gele champagne. "Heerlijk," zei ik na de eerste hap. "Le Lion was de geknipte keuze voor je verjaardag, Claire." lachte m'n moeder toen onze borden op waren.

BERICHT 4: Ze haalde een parelmoerkleurige doos met gouden linten boven. "Hier is je kadootje, Claire!" Ook Dorothy haalde een doos van onder de tafel. Ik peuterde de linten los en scheurde het papier weg van de doos. Op die van mam stond 'Dior', Dorothy gaf me een doos van handtassen met 'Prada' erop. Ik haalde het deksel van de Dior-doos en zag een paar hoge hakken (zeker 7 cm hoog) met beige en zachtroze bandjes en een goudkleurige gesp. "Prachtig," fluisterde ik. Toen opende ik de Prada-doos en zag een rode 'statement-bag' met gouden versieringen.

*Zet je bericht altijd in de juiste categorie
*Reacties over verhalen via pm sturen naar de auteur

KAN VERANDEREN, NEEM REGELMATIG EEN KIJKJE
Terug naar boven Ga naar beneden
https://onze-verhalen.actieforum.com
 
Over het verhalen schrijven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Onze Verhalen :: Algemeen :: Informatie-
Ga naar: